Бебичка и Белов ке бидат ѕвезди!

Поминаа три месеци од почетокот на серијалот „Операција Триумф” а студентите излегоа од анонимноста, и за кратко време станаа идоли на Балканот. еве ви некои мислења од познатите пејачи за тоа кој ке успее најмногу.

Секој студент на академијата е приказна за себе. Милица доби многу пофалиби и и’ кажаа дека поседува„Икс фактор”. Ана Бебиќ е окатегоризирана како пејачка со свој стил. Игор Цукров покажа дека е одличен тенор, додека Даниел ја освои публиката со својот специвичен глас, и со контраверзното однесување. Аднан најдобро се снајде во забавната музика, а рокот го фатија Вукашин, Сајко, Никола П. и Ѓорѓе . Александар може да се гордее со гласот и харизмата, додека Соња ја краси, одличниот помалки црнечки глас. Нина се издвојува како некој кој одлично преминува од стил до стил.

Емина Јаховиќ:

„Големи ѕвезди можат да станат Александар Белов и Ана Бебиќ. Двајцата се харизматични и ја имаат енергијата што е потребна за овој бизнис. Би соработувала со нив и во иднина.

Каролина Гочева:

„Би ја издвоила Милица бидејќи е комплетна пејачка. Истото го мислам и за Ана Бебиќ бидејќи е многу слатка. Александар е многу талентиран, а интересни ми се Вукашин и Сајко.

Бојан Маровиќ:

„Мислам дека Ѓорѓе има одлична енергија, Аднан ме воодушеви кога пеевме, а Александар е супер пејач. Од девојките, Нина одлично се снаоѓа во сите жанрови.

Јелена Розга:

„Во последно време се издвоија Игор и Даниел кој има одличен глас, интересно е тоа што пред да почне да пее му свиркаат, а на крај му аплаудираат. Цукров е совршен.
Горан Каран:

„Сите се надарени, но имаат уште многу за да станат ѕвезди. Александар знае да ја освои публиката со неговата харизма. Игор одлично пее, Нина ќе биде сјајна, а Ана е шармантна. Би го издвоил и Аднан.
Ивана Ковач:

„Ѕвезди ке станат Ана и Даниел. Ана ми е симпатична до бесвест и одлично пееa. Додека Даниел е веќе ѕвезда. Неверојатно е интелегентен и може да направи шоу каде и да е.
Жељко Јоксимовиќ:

„Во моментов сите студенти кои се во куќата одлично пејат - Аднан, Ана, Вукашин, Александар, Игор, Нина, Даниел. Но многу е битно какви песни ке направат кога ке излезат од академијата.

Милена Вучиќ:

„Најмногу верувам во Нина, Ана и Даниел. Најмногу ми се допаѓа како пее Даниел, а би ја издвоила и Милица.

Comments :

1
Zoran рече...
on 

Ismeta Dervos Krvavas jos od pocetka ciklusa Operacija Trijumf demonstrira neskrivenu tendencioznost kada je u pitanju makedonski predstavnik Aleksandar Belov koi je bez sumnje miljenik publike sirum prostora bivse Jogoslavie. Ismeta Dervos Krvavas osudzuje se kritikovati bilo koga kada je pevanje u pitanje!? Gle ko to govori!? Pevacica koja je pre vise od tristo godina otpevala dve - tri pesme i nestala je, zaboravljena je. Ova zena ne samo sto ima ogranicene glasovne mogucnosti vec ima i ograniceni um. Treba joj je zabraniti pristup u drugom ciklusu Operacija Trijumf, kako ne bi nepotrebno frustrirala mlade pevacke talente, treba joj je zabraniti pristup u Makedoniji.

 

Банер размена

Bestips.mk